Početna / Služba za geodetske, imovinsko-pravne poslove i katastar nekretnina

Služba za geodetske, imovinsko-pravne poslove i katastar nekretnina

Služba vrši slijedeće poslove i zadatke:

– Sprovodi utvrđenu politiku i obezbjeđuje izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata iz oblasti za koju je osnovana;

  • vrši stručne poslove u imovinsko-pravnim i drugim stvarno-pravnim odnosima na nakretninama (eksproprijacije, uzurpacije, raspolaganja građevinskim zemljištem i dr.);
  • Vrši pripreme za uspostavu registra imovine općine trnovo;
  • Koordinira poslove sa pravobranilaštvom općine;
  • Rješava imovinske odnose koji prethode donošenju odobrenja za izgradnju;
  • Koordinira i sarađuje sa organima uprave kantona i fbih te pravosudnim institucijama za poslove iz djelokruga rada službe;
  • Vodi postupak i rješava u upravno-pravnim stvarima iz imovinsko-pravne oblasti, oblasti katastra nekretnina i zemljišta;
  • Koordinira i sarađuje na izradama projekata i programa vezanih za primjenu iso standarda;
  • Priprema propise i druge akte, analitičko-informativne i druge materijale iz svog djelokruga;
  • Vodi evidenciju o nekretninama, kao i nosiocima prava na nekretninama i izdaje izvode iz evidencije;
  • Vrši pripremu osnovice za razrez poreza i doprinosa od poljoprivredne djelatnosti i zgrada;
  • Utvrđuje promjene nastale na zemljištu i zgradama, evidentira ih i provodi kroz katastarski operat i zemljišnoknjižnu evidenciju;
  • Vrši geodetska snimanja novoizgrađenih komunalnih uređaja i vodi zbirni katastar komunalnih uređaja na području općine;
  • Vrši nadzor, pregled i ovjeru geodetskih radova ili elaborata urađenih od strane drugih geodetskih organizacija ili ekipa za područje općine, za koje je određena nadležnost općine;
  • Vrši poslove geodetskog snimanja terena, ažurne geodetske podloge za potrebe općine, te poslove geodetskog snimanja položenih infrastrukturnih objekata;
  • Vrši pregled radova koje obavljaju drugi organi i preduzeća na području općine a koji su u vezi sa održavanjem i premjerom katastra;
  • Priprema podatke u smislu identifikacije nekretnina, koji su osnov za donošenje rješenja o urbanističkim saglasnostima;
  • Prati stanje i zakonske promjene u oblasti za koju je osnovana, te nadležnim organima predlaže poduzimanje odgovarajućih mjera;
  • Obavlja i druge poslove po naređenjima općinskog načenika.