Press trip na Bjelašnici

Na Bjelašnici je protekle sedmice boravilo 35 novinara iz Slovenije, Hrvatske i Srbije. Riječ je o organizaciji „Press

Na Bjelašnici je protekle sedmice boravilo 35 novinara iz Slovenije, Hrvatske i Srbije. Riječ je o organizaciji „Press trip-a“, gdje su novinari dobili sve informacije usput dok su obilazili lokacije, a učešće u ovoj priči kao podrška organizatoru bila je i Općina Trnovo, te Federalno ministarstvo okoliša i turizma.

Za učesnike je upriličen izlet na vrh Bjelašnice, vožnja žičarom, zatim vožnja džipovima do Umoljana uz zaustavljanje na zanimljivim lokacijama, nakon čega je upriličen ručak s bosanskim specijalitetima, promovišući jednistvenu gastro ponudu Trnova.

Organizator Press tripa je hotel Nomad, otvoren na Bjelašnici prije dvije godine, koji u svojoj ponudi ima 51 sobu različitih veličina, wellness i spa, vrhunsku i modernu i autohtonu kuhinju i restoran, konferencijsku dvoranu te druge usluge i sadržaje, a poslovanje grade na temelju održivih načela, poštujući prirodnu baštinu u kojoj se nalaze.

Posjeta novinara je organizirana uoči početka zimske sezone, za koju već na Bjelašnici imaju dobre najave i rezervacije.

  • Moram istaći da je ovo prvenstveno ideja entuzijasta koji vjeruju da mogu donijeti promjene po pitanju promocije turizma općine Trnovo, drago mi je da postoje takvi ljudi, da rade na tome, a lokalna zajednica je tu da pruži podršku za sve ovakve pozitivne priče, a ovo i jeste pravi način širenja te naše priče, i promocija naših turističkih potencijala ali i zdravog načina života na planini kao lifestyla, izjavio je Općinski načelnik u ovom povodu.

Novinari koji su bili učesnici su većinom iz Lifestyle grane novinarstva, koja se definira kao novinarsko pokrivanje onih vrijednosti i praksi koje pomažu u stvaranju i označavanju specifičnog identiteta u području potrošnje i svakodnevnog života. Lifestyle novinarstvo ima sve veći društveni značaj, a neki smatraju da ima potencijal popularizacije znanja. Lifestyle novinari/ke obraćaju se svojoj publici kao potrošačima/icama, nudeći im praksu i konkretne savjete. Pružajući nove ideje i inspiraciju o raznim proizvodima, mjestima i slično, te nastoje potrošačima/icama pomoći živjeti određeni tip života i utječu na formiranje njihovih identiteta.

Sudionik Press Tripa bila je i stručna saradnica za informisanje Općine Trnovo, koja je u oficijelnom dijelu poželjela ugodan boravak na općini Trnovo svim učesnicima, uz nadu da će svoje lijepe doživljaje i utiske prenijeti na svoje čitaoce, koji će onda i sami poželjeti posjetiti Bjelašnicu.

 

Fotografije

Jedan od objavljenih članaka pročitajte ovdje.

 

Pin It

Leave a Comment